Reklamace zboží
Všechny důležité informace k reklamaci a vrácení zboží naleznete zde. Doporučujeme pročíst před zakoupením zboží na našem internetovém obchodě.
Zboží přišlo v poškozeném obalu:
V případě, že takové zboží přebíráte od přepravní společnosti, vše vyfotografujte, s řidičem sepište záznam o poškozeném obalu. Doporučujeme před ním přímo rozbalit a sepsat případně i záznam o poškozených věcech v zásilce. Pokud si nejste jistí. zásilku nepřebírejte a napište nám to na náš e-mail obchod@ jozak.cz nebo info@jozak.cz.
Zboží vykazuje vadu:
Pokud vaše zboží vykazuje vadu, neprodleně nás informujte. Nezapomínejte, že na reklamaci je standardně 24 měsíců od zakoupení zboží. Zboží zabalte a pošlete nám ho zpět do obchodu. My vám dle dohody zašleme výrobek nový, opravíme ho nebo vám vrátíme peníze.
Zásilka nedorazila:
V případě, že čekáte zásilku a ta stále nepřichází, vyhledejte v e-mailu s informací o odeslání sledovací číslo a dohledejte si u přepravce, kde se balík nachází. V případě, že přepravce balík ztratí, informujte nás prosím.